Life is Life

Ibland är livet allt bra underligt.
Gick in i denna helg i tron om att det skulle bli en lugn helg.
Spenderas i hemmet med triviala sysslor som tvättning och städning av bunkern.
Får veta att Downie ska spendera lördagen i studion.
"What the hell" tänkter jag..kanske ska kika förbi och producera någonting mustigt.
Men alkoholfritt får det bli eftersom ekonomin ser bister ut.
Plötsligt plingar telefonen till och Random Sister undrar ifall någon form av öldrickning kommer ske ikväll.
Jag beskriver sitvationen för henne och avslöjar att enda chansen är om någon förbarmar sig över mig.
Får veta att hon och Fratz har fyra folköl som väntar efter vårdnad av en alkoholiserad själ.
Plötsligt finns både location och folköl..Då hör Sqwan av sig och frågar om dom får låna min bil under kvällen.
Säger att det ska nog gå bra samtidigt jag ber om att få skjuss till studion.
Får då veta att detta går bra..Samt att dom köpt några starköl som tack för lånet av bilen.
Plötsligt sitter man här med alkohol, location och skjuss ikväll.
Lutar mig tillbaka och inser att vissa saker förblir bäst orörda och att allt löser sig i slutet.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0