Ingen förebild direkt

Efter en hård utekväll igår. (Tack till alla inblandade kämpare) Kände jag att min kropp sakta ger upp.
Synen sviktar och hjärtat går på ultrarapid.
I detta tillstånd behövdes mat införskaffas för att återställa balansen.
Så jag styr upp skjuss till Coop där jag hört att sådanna produkter går att finna.
Jag vandrar runt på coop likt direkt hämtad ur valfri zombie film.
Känner verkligen att varje steg får mig att må mer och mer illa.
Till saken hör också att jag varken duschat eller borstat tänderna.
Detta eftersom det kändes som överkurs när mitt inre är lika smutsigt endå.
Jag betalar och går ut..Först då tittar jag ner och ser vad jag handlat.
En påse med godis, en 1½ liter Cola och ett paket cigaretter.
Rock `n Roll shopping.
Så för er som vill/planerar att leva ett liv i dekadensens tecken.
Vägen är lång och ständigt uppför.
Ingen kommer tacka er när allt är över.
De få som klarar detta fullt ut är sanna krigare i min bok.
"Some of us can`t live life for what it is..Thats why they made Jack Daniels"

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0