En tanke

Är det så att personen som skrivit denna insändare kanske lever kvar på åttiotalet.
Låt mig utveckla.
Under slutet av 80talet bedrev Televerket en kampanj om för att minska vandaliseringen av telefonkiosker.
Denna kampanj döptes till det klämkäcka namnet "Stoppa Sabbet"
Även under åttiotalets början var människor aktiva..Denna gång kallades det för humorfyllda "Håll Sverige Rent"
Någonting så fortfarande kan beskådas i våra dagar anammats av GB glass.
Är det bara inte så att var tid har sina frustrerade människor.
Minns ni inte tiden..Jag tror att dom flesta har levt igenom en sådan fas i livet.
Då dom tusentals små glasskärvorna från en krossad ruta och en söndersparkad papperskorg
var det vackraste som fanns.
Jag vågar självklart erkänna att jag har gått genom denna fas.
Är inte så säker att jag helt gått förbi detta helt dock.
Lite tungt att säga för en ung man som ska fylla 25 på mindre än ett halvår.
Men..Vem fan vill växa upp och bli en ansvarsfull vuxen?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0