R.I.P Summer Of 2009

Sitter och släcker min törst med en iskall folköl och försöker sammanfatta sommaren 2009.
Har nog inte haft så många drunken Sundays som just denna sommar.
Den har tagit mig såväl till
Umeå Tour, VIP pass på balkong festivalen, Kalaset till oerhört random efterfester.
Träffat många sköna lirare och hunnit umgås med gamla bekanta.
Brukar kännas jävligt surt när sommaren övergår till höst men inte denna gång.
Känner att jag hunnit med mycket denna sommar.
Har tyvärr inte producerat någonting i sommar. Det känns jävligt värdelöst.
Men allt har sin tid och jag tror att bara lönen dimper in på kontot är Team Dudes tillbaka.
Allt jag kan säga om sommaren innan jag avrundar är.

"Cigaretter och Whiskey i badkaret är förrädiska ting"
"Och plötsligt fick jag en flashback"
- Lärarn i Umeå

Millencolin - Olympic får avsluta denna sommar..Som så många gånger förr

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0