R.I.P Old Friend

Jag, The Capten och Itzo skulle bedriva old Goodies session igår.
Det innebar att vi skulle titta igenom allt gammalt Hi8 footage.
Ideen om gammalt footage + starköl var självklar.
Men när jag plockade fram min gamla trotjänare.
Ett stycke Sony CCD- TRV218 Hi 8 kamera.
Då upptäcker jag att den inte längre fungerar.
Någongång under alla flyttar och all tid i garderoben så har den dött.
Jag minns hur jag köpte kameran och trodde att vi skulle skriva filmhistoria.
Allt vi gjorde var att förändra världen.
Och nu är den död..Och i vanlig ordning när detta händer så har jag min ritual.

1.Röker en cigarett i total tystnad.
2.Dricker en kylskåpskall öl medan jag betänker sitvationen.
3.Drar igång Johnny Cash - I See darkness på stereon.

Punkt tre gör jag självklart i likhet med the man in black helt klädd i svart.
Vila i frid min vän.
2001 - 2009..Det var fina år.
//Mulle

Minnen tillsammans :





Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0