Han som söker arbete


Som bekant söker jag arbete i storskala.
Detta eftersom att mina inkomster ska hinna ikapp med mina extremt höga utgifter.
Kostar på kropp och plånbok att vara en musikdöv Rockstar.
I ren tristess valde jag att undersöka vad Arbetsförmedlingens platsbank hade att erbjuda.
Fastnade på ovanstående annons.
Först för det totalt underbara Funky Kidz.
Men trots ett sådant namn är jag nog inte kvalificerad att söka denna tjänst.
Då skulle barnen få lära sig den dans jag kan.
Någonting som kan liknas med en älg som drabbas av ett hastigt kraftfullt epilepsi anfall.
Sedan skulle jag vara tvungen att skriva ofelbar och endast onykter på dansbakgrund.
Detta är nog en karriär jag måste lägga på hyllan redan från start.
Men ett underbart namn dock.
Frågan är om dom redan utbildade Funky Kidz instruktörerna har drabbats lika hårt av denna lågkonjunktur

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0