Huff

Vad hände egentligen igår?
Jag hade lovat mig själv och min kropp att jag skulle vara nykter.
Tänkte att en helg i nyktert tillstånd skulle vara bra.
Särskilt efter förra helgens batalj.
Så såg Crank 2 igår.
Efter det blev det att slösurfa..En sak ledde till en annan..
Sen helt plötsligt satt jag hos Random Sister med en grogg.
Fan det som ger sig så kvällen fortsatte till efterfest hos Tommy.
och slutade med att jag föll ihop hemma vid 03:30.
Jag trodde verkligen att jag skulle lyckas vara nykter.
Men med sprit hemma så sumpade jag denna nykter helg redan på torsdagen.
Käften..Jag är inte alkoholist..Jag bara gillar sprit.
//Mulle

Käftsmällar
Postat av: frida

loooks vem som är nykter nu`>? haha.:P fullis frida

2009-05-23 @ 23:49:08
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0