Detta går ju bra...

Har typ skrivit 5 inlägg tills jag tillslut inte orkar skriva mer.
Men nu får jag fan skärpa mig.
Som att jag, arbetslös och ung inte har någon tid att skriva.
Eller är det för jag verkligen inte har någonting att rapportera.
Men ska väl göra ett nytt försök.
Detta eftersom jag har blivigt sämre och sämre på att vara ute på msn.
Communitys har kommit och gått. Har verkligen sällan tid eller ork för detta.
Har alltid varit så. Har nog alltid haft en liten släng av adhd.
Fast det är ju ingenting att skämta om egentligen men iallafall.
Svårt att sitta still. Blir så fort rastlös och försöker hitta på någonting.
Jag vet faktiskt inte.
Men vad ska man göra och kommer jag någonstans i mitt svammel?
Jag hoppas det.
Sitter här och väntar..och ser på klockan.
Ojdå..Klockan har passerat 00:00 och jag inser att a-kassan har betalats ut.
Sweet..Då kanske jag har råd till cigg i morgon.
Har suttit på ganska många bilder på mig själv från olika tider och stadium
av mitt liv. Satte mig ner och gjorde ett litet korlage iaf.
Och detta är vad jag kom fram till :

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0