Varför blir det alltid samma sak?

Var en tanke när jag slog upp ögonen till denna varma sommardag.
Hjärnan kändes några storlekar för stor för huvudet.
Man kravlar upp ur sängen och försöker få ihop tankarna om vad som egentligen hände igår.
Jag minns vissa utvalda bitar..Vi satt på högkvarteret och drack starköl och Capten Morgan.
Efter denna strid så drog vi ner mot öltälten.
Men när vi stänger dörren på hemmansgatan blir minnena vaga.

Jag minns att jag tar ut pengar och drar till hotell malmia och köper cigg.
Ett paket jag hinner röka uppskattningsvis 3 cigaretter ur innan jag tappar någonstans på festival området.

Väljer att min ekonomi inte klarar av ett bakslag som urinering på allmän plats.
Så väljer gamla goa bajamajan.

Funderar på att planka in i öltältet.
Vilket jag förmodligen gjort ifall inte vakten stirrat stint på mig med en arg min.

Gick till en efterfest på Älvsbacka..Men drog ganska snart hem till Frasse på efterfest.

Höll på bli tagen av lagens långa arm..Detta för att jag valde att vila i en grässlänt på torpet.

Efter detta minns jag att jag ramlade in skitig och jävlig på högkvarteret någongång vid tre.
Vaknar med en påträngande huvudvärk och ångest i min säng idag.
Upptäcker att jag har torkat blod på mina händer när jag vaknar.
VAD HÄNDE EGENTLIGEN IGÅR? Någon som minns?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0