Trästocks..Check..Höst..Tyvärr Check

För några dagar sedan har ännu en trästockshelg passerat under våra svettiga fötter.
Vad kan man berätta om denna helg då?
En karta och några deciliter sprit passerade min lever.
Missade de flesta akterna jag skulle se.
Dom enda som jag såg var TJM vilket var en bedrift.
Torsdagen passerade i ett töcken..Minnesluckorna är stora.
Fredag & Lördag blev fylleslag.
Så på söndagkväll lovade jag dyrt och heligt att förbli nykter tills Luleåkalaset.
Ett löfte som verkar bli brutet eftersom jag blev bjuden på inflyttningsfest på lördag.
Ska fixa fram en vettigare kamera så det kan fotas fler bilder i dokumenterande syfte.
Med slutet av trästocks kommer även hösten..Inte en angenäm känsla.
Men med en roadtrip i planeringsstadiumet..
En resa som troligen kommer vara through hell and back.
Så känns allt inte lika jävligt.
Bifogar en bild som kunde beskriva en vanlig dag i solen på balkongen på hemmansgatan.
Ett liv i dekadens.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0