Dagen då vintern anlände till Skell

Gick och la ned mitt trötta lekamen i morse i ordning vid cirka 06:00.
Hinner sova starka 1,5 timmar innan jag bli uppväckt av Don.
Han meddelar att han kört fast i all jävla snö som fallit över skell hela natten.
Så det var bara att dra sig upp. Klä på sig för att åka iväg för att hjälpa honom lös.
Det var först då jag öppnade dörren jag insåg vilket jävla winter funland Skell har omvandlats till.
Midjedjup snö överallt. Självklart hade inte kommunen hunnit skotta heller.
Dom satt förmodligen nedsjunkna bakom varma kaffekoppar och saffranslängder.
Detta bänkade framför det senaste soduko korsordet i Aftonbladet.
Så fick vandra genom all snö och på parkeringen möter jag nästa shock.
Någon..Troligen kids har snott spaden som hör till garagen.
Så fick fortsätta över hela parkeringen för att ta den spaden på andra sidan.
Efter detta fick jag tillslut ut bilen och kunde åka och hjälpa min vän.
När jag anländer har han dock fått hjälp lös så vi åker till Statoil för inmundiga en varmkorv.
Så här sitter man vaken och funderar på om man ska totalt skita i att sova någonting mera.
Men för er som sitter som jag..Inne i stugans värme och slipper vandra ut.
Har det hetaste för er inom den digitala underhållningen.
Drinkshow part 8 som släpptes under natten.
Ibland måste jag säga att Tuben är en alkohol hjälte.
Titta på vårat senaste tillskott på Drinkshow koncernen.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0