Nämen titta..Han fyndar

Ibland finner man roliga saker när man städar.
Det är saker som man tror man kastat bort.
Men icket..Saker som bara måste preexist.
Den tingest jag fann var ingenting mindre än
En gammal Teaser jag redigerat från 2002.
Självklart så nyfiken man är så tittade man igenom den.
Blev förståss verkligen förvånad och samtidigt besviken.
Känns som filmningen och redigeringen har gått långt sedan dess.
Tror det är tur att youtube ej fanns när denna korta trailer såg dagens ljus.´
Ja just det ungdommar.
Det fanns en tid då sådanna traviala hemsidor som youtube inte fanns.
Men gick ut och rökte två cigaretter och funderade på vad fortsättningen var.
Först ville jag bara pissa på skivan, sedan bränna upp den, pissa på den igen
för att avsluta med att gräva ner den långt ifrån allmänheten.
Men med lite distans och två cigaretter beslöt jag mig att bevara den för eftervärlden.
Som ett tappert försök att skapa storfilm i en liten norrlänsk liten by.
Kanske kommer som någon form av bonus material i framtiden.
Någon som känner för en sol session imorron ifall vädret tillåter.
Slå en pling på nallen...you know the number
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0