Stoppa pressarna för helvetet.

Avsaknaden av uppdateringar här har varit enorm. Någonting som är rent ut sagt underbart.
Då kan man lägga tid till betydligt viktigare ting i livet. Av dessa ting är några axplock :
Starköl, arbetsansökningar, mera starköl, kodning och en överdriven näve med riktigt sköna tunes
för att nämna några.
Jag hade ett längre tag tänkt låta denna del självdö men när jag fann detta meddelande från Ticnet
i min inbox var jag tvungen formulera ett kortare inlägg.
Denna information måste ju spridas vidare.
Herr Bieber släpper allså en tredje konsert. Bara att surfa in på Ticnet.se och boka en biljett.
Fortare än vinden så dom inte tar slut. För det vore förskräckligt.
Som avslutning vill jag bara tillägga till dom få som kanske inte förstår att detta i vanlig ordning är sprängfyllt med ironi och allmän ilska. Precis som jag gillar det. 

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0