Le tired

Självklart fick man svar från a-kassan att det måste kompleteras.
Tanken att det kanske på något magiskt sätt skulle lösa sig dog direkt jag fick brevet i min hand.
Men när det sjönk in att det inte dög så insåg jag att den tanken var för god för att vara sann.
Efter att lagt pannan i djupa veck så börjar man läsa.
Pappersformalia when it`s best.
Så imorgon blir det ännu ett besök på arbetsförmedlingen imorgon för att reda upp saken.
Jag är så jävla less redan och man har bara varit arbetslös i drygt en vecka.
I helgen blir det dock malt i goda vänners lag.
Men på måndag är batterierna laddade..kanske inte till 100% men såväl 80.
För jag klarar fan inte av att vara arbetslös.
I FUCKING HATE IT.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0