Bara på Skiftesgatan?

Jag vet inte om detta sker någonstans än just här i Gettot.
Scenariot är följande :
Jag stod och huttrade med en pallmall i näven. Tittar på regnet som vräker ned.
Plötsligt hör jag ett underligt ljud. Likt en hamrande.
Jag sliter ut en av hörlurarna ur mina hörselgångar för att försöka lokalisera ljudet.
Efter lite efterforskning upptäcker jag att min granne håller på att bygga någonting på balkongen.
Detta är inte första gången det sker.
Men det lustiga är att han valt just denna kväll att leka Martin Timell.
Kvällen då det vräker ner regn. Då står han ute och bygger.
Vissa människor kommer jag aldrig förstå mig på antar jag.
Annars var helgen lyckad. Även om alkoholintaget blev lite i överkant för undertecknad.
Men träffade en hel del sköna peops som jag inte träffat på år och dar så.
Helt klart godkänt trots allt.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0