Verkligen ingenting nytt under solen

Pga Project Top jävla Secret händer inte mycket av värde här.
Allt jag kan säga är att äntligen är jul helvetet över ännu en gång.
Nu ska vi bara fira av 2012 med buller och bång. Sedan kan vintern vara över.
Våren och sommaren kan inte vara mera efterlängtad.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Så jag gör det jag gör bäst.
Sätter mig ned på balkongen med en cigg i näven och inväntar att någonting spekakulärt ska ske.
Ska försöka snickra ihop en liten nyårskrönika där jag betraktar 2012 i bakspegeln.
Med hjälp av gamla blogginlägg och svaga minnesfragment ska jag berätta min inställning till året som gått.
Men tills dess..Over and Out.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0