Lazy Lunch

Trots jag ständigt är ytterst tveksam till Ica butikernas hemmalagade produkter gjorde jag ett undantag ikväll.
Anledningen var knappast av nyfikenhet över hur denna produkt kunde locka mina smaklökar till nirvana.
Utan snarare var det bristen på energi att styra upp en riktig lunch för morgondagens äventyr i svetsbås H.
Ica lovordar denna produkt som en mustig och fyllig sås tillagad på traditionellt vis.
Detta tror jag ingenting på..Men valde att vara lite Wild and Crasy och prova denna produkt.
Om jag slipper magpumpning efter morgondagens lunch
återvänder jag med en fullständig rapport under morgondagen.
Over and Out

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0