Want to be my roommate?

Den totala dekadens som jag lever i är tidsbegränsad.
Ganska snart finner man en önska att flytta upp till ovanjord.
Dom tidigare trivsamma 25 kvadrat känns nu lite väl litet.
Kollade runt först hos den lokala lägenhetsföreningen Skebo.
Självklart dog mina förhoppningar redan vid startsidan.
Det fanns ingenting som ens lockade en trasig krigare som undertecknad.
Fortsatte till blocket och där fann jag den.
Ett palats eller ett nytt bachelor paradise.
Stationsgatan 13 var adressen och en såkallad Paradvåning.
Kändes så jävla rätt i alla lägen..Enda tills jag undersökte priset på denna skönhet.
Hyra..10633:- Men en lägenhet på 165kv/m med två balkonger mitt i stan smakade väl.
Men tyvärr lite utanför min price range..Så detta förblir nog bara en dröm.
Om det inte finns några tappra krigare som vill dela denna paradvåning från helvetet med mig.

Länk

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0