Skellhell is going to hell

Som ingen kan missat så har Skell plågats av Cryptosporidium.
Någonting som gjort det nödvändigt att koka allt vatten för att inte paint the town brown.
Har inte förstått hela hysterin med detta heller.
Alla tycks behandla detta som en dödlig epedimi då en droppe "vanligt" okokat kranvatten kan orsaka ond bråd död.
Men lämnar detta därhän.
Vaknade dock i morse och insåg att pga ett mindre vägarbete längre ned på gatan är jag helt utan vatten.
Inte ens parasit vatten kan skellefteåkommun erbjuda.
Hade inte fallet varit så att jag skall iväg och arbeta ikväll hade jag återinfört min tidigare inställning till detta.
Nämligen besökt systembolaget och investerat vätska i burkar som säljs i 24 pack.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0