En gammal favorit som fortfarande fungerar.

Bedrev under dagen omedveten en tidigare favoritsysselsättning.
Nämligen Peoplespotting.
För den oinvigne kan jag kort dra igenom reglerna för dessa.

"Man sitter på en plats där det passerar större delen människor.
När man får syn på en lämplig person så börjar man genast fundera ut hur dess öde ser ut.
Kanske kan ses som en onskefull sysselsättning.
Men har jag någonsin försökt sticka under stolen med att jag är en okänslig människa"

Fann det perfekta offret när jag satt i bilkön påvägen hem idag.
Människan var klädd i en Back To The Future t-shirt.
Bara en sådan sak fick Peoplespotting nerven att slå frivolter.
Till denna konstellation hade han även rosa jeans.
Fattades bara någon form av crockskor...Dessa lös dock med sin frånvaro.
Tyvärr fanns det inte möjligheten att fota denna underliga klädsel.
Ni får helt enkelt ta mitt ord om att det var någonting utöver det vanliga.
Känns skönt att dessa sysselsättningar fortfarande underhåller.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0