I`m going out in style

När vi endå talar om tider som var goda bör bandet Dropkick Murphys nämnas.
Sällan har ett band genererat så sjuka karatefyllor som just detta band.
Bortsett om det är whiskey eller starköl som står på bordet.
Har skrattar, sjungit, varit bitter, skapat nya vänner och förlorat gamla till deras toner.
Varför nämner jag detta just nu?
Jo sitter i skrivande stund och lyssnar igenom deras nya skiva. Going out in style.
Bara på titeln kan man skönja en riktig skön musikstund.
För är det inte vad jag också vill..Go out in style.
Ett livsval som jag valde för längesedan är just ovanstående.
200km/h mot avgrundens kant utan att bry sig om varken stoppskyltar eller medicinska utlåtanden.
Men återkommer när jag lyssnat sönder detta alster med en total utvärdering.
Råkar du komma över detta alster bör du också lyssna.
Avslutar även detta med en present i en gammal video som fan aldrig slutar vara underhållande.
Nämligen denna.
IDIOT säger jag bara.
Undrar ni var mitt hat mot hultan kommer ifrån..Där är väl en anledning.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0