Grannsämja efter blott två dagar

Jag vet inte hur jag lyckas.
Har fått nya bunkargrannar under veckan som var.
Med buller och bång bedrevs någon form av inflyttning för några dagar sedan.
När jag avnjöt den sista cigaretten för kvällen med Itzo fick jag veta att han fått hembesök.
Dom nya grannarna hade kommit förbi för såväl handskakning och lyckohälsningar.
Men tydligen hoppade dom över min dörr.
Kanske är det min lätt plågade yttre efter flertalet år av miss skötsel av kroppen.
Eller så har jag redan lyckats med konststycket att reta upp mina nya grannar.
Någonting som måste vara något form av rekord i sådant fall.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0