Midsommar Part I

Sådära..Då har ännu en midsommar försvunnit under våra fötter.
Vad har hunnits med denna midsommar då?
Käkat gratismat med släkten..Druckit Jack and Coke och träffat flertalet människor.
Vissa sköna prickar och andra som man hoppas man aldrig mera träffar.
Hann även träffa Downie från MOTKB under hans visit i Skell.
Kroglivet uteblev och ett besök på krysset blev istället målet för kvällen.
Förkastar även mitt svaga sinne som lovat att festa imorgon också.
Tur jag sitter på en slurk starksprit och 7 starköl.
Även fast jag i skrivande stund känner mig enormt sliten.
Ingenting en natts sömn och lite resorb kan lösa.
A rockstar life is hard..So hard

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0