Update 1.0

Har hållit mig borta från detta ett tag.
Kalla det självbevarelsedrift eller så har vettigare saker ockuperat mitt sinne.
Men tänkte iallafall lämna en kort redovisning om vad som skett.
Har kollat igenom MOTKB`s repertoar inför spelningen på lördag.
Insåg ganska snabbt att jag glömt mycket av våra alster.
Men jag tror att efter morgondagens session kommer nog saker och ting att lösa sig.
Har även skrivit en ny MOTKB låt i veckan.
Saker och ting verkade bara falla på plats och plötsligt satt jag där med ännu ett alster.
Dock fortfarande osäkert om denna kommer framföras under lördagen men riktigt säker kan man ju aldrig vara.
Lyckades även att misshandla mitt knä i veckan så painkillers och kryckor har varit min lott.
Men skamm den som ger sig..det krävs mer än ett trasigt knä för att stoppa lördagens happening.
Trubadurer i det gröna | Ovanför förskolan Pusselbiten | 19:00

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0