So fucking broken

Är så jävla trasig i kroppen efter gårdagen.
Men trots detta var det riktigt grymt och alla våra planerade bedrifter lyckades.
Trubadurer i det gröna kommer helt klart återvända även nästa år.
Efter detta blev det efterfest..Drack mera för att sedan dra vidare till efterfest nr 2.
Där var det full rulle och allt slutade i totalt kaos.
Kort och gott kan man säga att alla inte uppskattade oljudet som vi bjöd på.
Så det blev att lämna lägenheten när en kofot gjorde entre.
Lyckades få med mig mina skor och lämnade ganska fort.
Drog runt lite medan solen började kasta sina första strålar över betongen.
En liten detour till Foofie innan det var dags att dra hem.
Krashade i sängen någongång vid 4-5.
När jag vaknade vid 14 kände jag att hela kroppen värkte.
Men efter jag sökt igenom allt och insett att jag förutom gårdagens alkohol inte saknade någonting
så var jag tvungen att le..En riktig skön kväll igår trots allt.
Tack till alla sköna lirare som förgyllde kvällen igår.
Känner att balkongfestivalen/trubadurer i det gröna utveklas och blir större och större för varje år.
Men nu skall jag återvända till soffan där Coca Cola skall göra mig till människa igen.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0