Sing Loud..Sing Proud

Sitter och väntar på att Downie skall sluta sitt arbete i Luleå.
Efter detta så remmar han och hans dam ner mot Skell.
Då han hunnit kasta i sig ett mål mat skall jag värma upp min stämma.
Det var ett år sedan jag ens klämde ur mig några av våra alster.
Är det så att jag tagit mig vatten över huvudet?
Kanske jag skulle ta min påse alkohol och smita iväg där ingen finner mig.
Men svaret kommer direkt..Det går inte..Jag är född till detta.
Att bjuda på mig själv har alltid varit min lott och min uppgift.
Och med handen på hjärtat har jag jävligt kul när jag just gör detta.
Så några öl deep skall jag imorgon framföra våra alster för de som finns kvar.
Och för dessa tappra krigare har vi kanske en överraskning eller två.
Jag som är kapten på denna sjunkande pråm med skit kallas Mulle.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0