Finns det hopp för hundar som mig?

Tanken slog mig just.
Sitter i min lägenhet/bunker/skyddsrum.
Vid min sida står en karta av mitt krigsmedel Sofiero.
Mina lurar pumpar ut Fuck Armageddon med Bad Religion och jag är spik nykter.
Tillråga på allt så har trästocks kickat igång.
Vad har hänt med världen? Finns det även hopp för gamla hundar som mig att växa upp.
När känslan innefinner sig "Nej..Klockan är ju trots allt halv tio och det är lite sent att börja ringa runt"
Att börja undersöka hurvida vännerna sitter och dricker malt ikväll känns lika avlägset som vasaloppet.
Har jag fallit in i leden och blivit ännu en av dom vuxna människorna med ansvarskänsla?
Vet faktiskt inte..det får resterande delen av helgen avgöra.
Allt jag vet är att detta är en av tre trästockskvällarna då jag inte dricker trots chansen finns.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0