Har jag gått över gränsen ännu en gång..Eller ännu ett genidrag?

Känner verkligen att jag är ett nattmänniska.
Har verkligen mina mest produktiva stunder när klockan passerat 00:00.
När den såkallade spöktimmen innefinner sig.
Kom med en kanske morbid ide.
Fast dom känner mig är att dom kommer är mer regel än undantag.
Insåg att även jag ska tids nog lämna detta jordeliv.
Eftersom jag alltid och jämt skall dra allt mot sin spets..Så kommer här en ide.
Jag vill att titel musiken från Benny Hill samtidigt alla jagar varandra runt kistan.
I låtens vändningar får människorna gärna byta håll.
Härmed blir dom jagade jägare.
Så ifall någon läser detta och närvarar..This is my final wish.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0