Mer klotter åt folket.

Jag vet inte hur ni andra spenderade eran fredagkväll.
Lite snabba beslut gjorde att jag slutade på ett spontanbesök i Luleå.
Inte mycket hände i denna förfrysta stad i norr som jag kan rapportera om.
Dock kan jag berätta att innan det var dags att vända skjutan mot skell kände jag en känsla.
En känsla att det var dags att avrapportera lite gods den naturliga vägen så att säga.
Jag valde en facilitet på coop speciellt lämpad för ändamålet.
Väl där fann jag denna skrift på en av väggarna.

Någonting som verkligen värmde mitt hjärta.
Trodde nämligen saker som toalettklotter var någonting som dog ut när vi gick över till 2000.
Men uppenbarligen så har detta helt gått luleå förbi.
Var tvungen att skratta..och läsa igenom meddelandet flertalet gånger.
Men tydligen så lovas såväl onani som oralsex på badhuset i Luleå 16:00 den 30/8.
Kom ihåg vem som tipsade.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0