Lock and Load

Helgens planer om att spendera denna på soffan utan att röra en fena gick ju åt helvetet helt klart.
Innan man gjort sina sista timmar bestäms det att ett besök på bolaget var ofrånkomligt.
Så efter lite fluktande runt hyllorna med maltdrycker så beslutade mig och några vapendragare
att gå från ord till handling och göra slag i saken.
Sagt och gjort..En välfylld påse lämnades på torpet och jag begav mig mot bunkern för utfodring.
När man väl fått mat i magen så gick jag i en lättare snöstorm till Torpet och öldrickandet kunde påbörjas.
Så när jag vaknade på lördagen så var beslutet taget.
"Ikväll ska jag sitta hemma...Dricka cola och redigera film."
Gick bra..i några timmar..Sedan ringde en gammal kurskamrat och meddelade.
"Det är Lerniafest på sjungande..Och du ska dit"
Det var ord och inga visor..Så det var bara att duscha av bakfyllan och ge sig ut för round II.
Efter X antal starköl och vad vi kan kalla lagom med Dworek så stövlade jag in och somnade i hallen i bunkern.
A Rockstar Life Is Hard..Tur det är nytt år snart.
När jag skulle till gästabudet på Torpet fann jag dock denna affisch hos den lokala tobakshandlaren.
Verkar som det är full rulle i Bureå dessa bråda dagar också.
Men eftersom man visste om det för sent så gick jag bet möjligheten att bli Bureberget mästare.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0