Var är världen påväg?

När jag gjorde ett snabbt slag på den populära interweb sidan imdb för filmtips för denna kväll
fann jag detta : http://www.imdb.com/title/tt0970926/
Hade verkligen hoppats att denna människa hade försvunnit från den vita duken.
Ett axplock av hans tidigare verk ger svar på att detta borde vara fallet.
Med tex dom totalt värdelösa filmer som The Animal och båda Gigolo filmerna på sitt samvete.
Dock verkar det som att herr Schneider fortfarande är aktiv.
Kommer själv att hålla mig så långt borta det bara är möjligt från denna dynga.
Kanske är det att imdb betyget 4 av 10 talar sitt glasklara språk.
Ingen borde se detta.
Men eftersom jag inte nöjer mig med någonting halvdant så fortsatte jag och undersöka denna människa.
Det högg till i mitt filmhjärta då jag har ser att han verkar vara uppbokad hela 2012.
Var är världen påväg?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0