Nu blommar löken

För er som jag som är född på 80talet och har avnjutit dess glansdagar i form av ren underhållning.
Det är självklart alla dom kvalitetsfyllda barnprogrammen jag pratar om.
Biker Mice from Mars, Dino riders, Power Rangers och så vidare.
Varför tar jag upp spaltmeter med detta just nu är en berättigad fråga.
Just därför att jag i min jakt på spännande saker att fylla ut denna regnfyllda måndag med
så valde jag se vad den gamla fina www`n hade att erbjuda i digital underhållning.
Vad fann jag då? Dom har tydligen gjort en ny version av Thundercats inspelad/ritad 2011.
Wicked Shit är allt som jag kan säga innan jag tittat igenom spektaklet.
Detta trots att det med 99,9% procent kommer göra mig besluten.
För vad kan egentligen väga upp att i det tidiga 90 talet få krypa upp i familjens hörnsoffa
och få avnjuta ännu ett avsnitt av barndoms idolerna.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0