Lock and Loaded

Ölen är investerad och köttet ligger och marineras as we speak.
Kort och gott är alla nödvändiga ingredienser för ännu en lyckad valborgsmässoafton.
Platsen ser ut att bli anderstorp som så många gånger tidigare.
Ett besök i drunkville innan det är dags att vara en workingclass hero veckan efter.
Kan även meddela att jag ICKET kommer ta plats i första maj tåget detta år heller.
Känner jag mig själv rätt så kommer betongkeps samt cola vara ett troligare alternativ under söndagen.
Lämnar detta med en bild från en svunnen tid och en skön ton.
Godsmack - Whiskey Hangover

Valborgs 2006..Måste säga att ibland saknar jag min kam

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0