Weekend

Gårdagen blev betydligt värre och mera alkoholfylld än det var tänkt från början.
Eftersom jag kraschade i soffan efter skolan så kändes alkoholintag kändes lika lockande
som en hård kvinnofängelset session.
Men eftersom jag lovat min drinkingbuddy och karatekamrat Lillfinnen att provsmaka årets teamdudes vin.
Så jag och min personliga chafför Downie inställde sig på sjungande.
Man hinner bara komma innanför dörren innan en kall 5,2an placeras i min hand.
Varpå en beerbender påbörjas. När ölen börjar svikta smakar jag som lovat på vinet.
Det smakade helt okey så den får 4 avslagna käkben av 5.
Någonstans blir det knas som det ständigt blir.
Vi åker via Skellefteåcamping och hamnar på en underlig efterfest på prästbordet.
Men sällskapet var gott och plötsligt var klockan 02:30.
Jag började på vingliga ben vandra hem mot bunkern igen.
Min mage var fylld till bredden av öl och av några slattar vin.
Vid närmare eftertanke spolade jag i mig några folköl på efterfesten som tog eld på min tidigare fylla.
Så med folköls vingel vandrade jag hemmåt i regnet.
Alla har den förfinade bilden av vad en fylla i Skellhell kan erbjuda?

Kvällen som enligt kalendern beskriver som idag har spenderats med Nilecity maraton hos Downie.
Kändes som en lagom sysselsättning från gårdagen äventyr.
Fick även göra en sak som jag inte gjort på mannaminne.
Tackade snällt men bestämt nej till att festa även ikväll.
Men låt er inte oroas..Nästa helg är jag tillbaka med full styrka.
Over and out

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0