Veckans heta tips

Igår när jag och Itzo varit hos Lillfinnen för lite vinförberedelser så valde vi otippat på att lyssna på radio.
Det händer inte allt för ofta vill jag lova.
Anledningen var att skivorna jag fann i min bil hade fått en ljuv behandling av att ligga på golvet.
Grus + oskyddade skivor är inte skiten uppenbarligen.
Vi rattade efter Bandit men fann någonting mycket mera underbart vill jag lova.
Programmet vi fann hade det klockrena namnet "Ring så beder vi"
Redan där kan ni ganska snabbt räkna ut att musiken som spelades var inte Turbonegro precis.
Men vi kunde inte låta bli att lyssna på detta frikyrkliga radioprogram.
Bara sekunder in i programmet vred vi oss av skratt och risken för kollision var enorm.
Vi insåg dock ännu en gång att vi verkligen inte förstod riktigt grejen med fundamentalt kristna.
När jag nådde bunkern kände jag mig tvungen att så snabbt jag kunde sätta igång ett galet potpurri bestående av:
Onkel Kånkel, Perkele, Manowar och Skitsystem..Allt för Settle the score.

Känner du dock att detta kanske är någonting för dig så googlade jag snabbt upp ansvarigas hemsida.
Här finner du såväl sändningstider för såväl Ring så beder vi som Countrytimmen och Elva med Lena.
Mycket saker och ting händer där minsann.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0