Now it`s a fact

När jag gick ut för att droppa av några sopor och avnjuta en cigarett med Mr Dylan i lurarna insåg jag kallt.
Jag öppnade porten och kände en kall vind slå mot mig och det var startskottet för tanken.
"Nu är fan hösten här" Sommaren 2010 är så jävla död och återvänder aldrig.
It`s fine with me kan jag erkänna.
Bortsett från några grymma minnen har jag absolut ingenting emot att sommaren 2010 har försvunnit.
Har inte gjort någonting produktivt på hela sommaren på det privata planet.
All tid har spenderats i ett svetsbås på Lernia Utbildning..Teamet har legat dött hela sommaren.
Sena fester och tidiga mornar i spritens underbara värld har totalt lyst med sin frånvaro.
Kanske någonting som behövdes efter kaos sommaren 2009..Men det har verkligen känns tomt och meningslöst.
Några awesome saker hände dock..Roadtrip Sthlm/GBG var awesome på många plan.
Kvällarna med gitarren hos Downie där vi spann fram dom grymmaste sångerna var inte heller illa pinkat.
Men nu är hösten här och jag ser för första gången under mina 24 år possitivt på denna årstid.
Kanske..Kanske kan jag ta igen lite det som sommaren nekade mig.
Eller så stänger jag in mig i bunkern med några flaskor öl och en butelj Kir för att fördriva tiden my way.
Only Time will tell.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0