Time Passes

Insåg just att snart är 2010 nått sitt slut..Enbart två månader kvar av detta hektiska år.
Känns som dekadens året 2009 trots allt bjöd på mer pikanta detaljer än 2010.
Kanske har just 2010 varit viloåret efter den batalj som det föregående året erbjöd.
Allt jag vet är att 2011 kommer vara året då jag tar igen tronen och åter reser mig upp.
Och varför pratar jag om detta just nu? Det är ju trots allt två månader kvar.
Tänkte stanna upp en stund för att genomskåda 2010 i kanterna.
Trots 10 månaders studier har jag lyckats klämma in en hel del sköna stunder.

Tycker verkligen inte att det känns som det var snart ett år sedan jag vaknade upp den första januari
på Random sisters rosa soffa.
Med huvudet sprängande av en bakfylla inte av denna världen.
Tog några sekunder innan ögonen kunde fokusera sig..Ännu fler att finna någon balans.
Ramlade ut i hallen. På med skorna och jackan. Öppnar dörren och inser vad det nya året erbjuder.
Snö..Snö i stora mängder. En hård vind piskar mig i ansiktet när jag kliver ut på skiftesgatan.
Börjar sakta vandra hemmåt med huvudet lågt.
Kan bero på att annars skulle stora delar av mitt ansikte skulle förfrysa.
Eller så var det bara en sådan dag som detta var passande.
Någonstans halvvägs hem..Kunde vara på Frögatan inser jag att någonting känns konstigt.
Jag tittar ner och inser att under gårdagens fylleslag hade jag lyckats ta två par högerskor.
Trots bakfyllan måste jag skratta till för saker och ting ser verkligen inte klokt ut.
Fortsätter vandra likt en zombie tills jag når dörren på hemmans.
Låser upp dörren och kliver in i den stökiga lägenheten.
Här sviktar minnet.
Efter undersökningar så lyckades jag..trots karate bakfylla skriva jag detta blogg inlägg.
Varpå jag slocknade på soffan framför tv`n.
Hela dagen är borta från mitt minne så vad som helst kan egentligen ha hänt.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0