Fridays night out

Hur skall man lättast och smidigast sammanfatta gårdagen.
Fylla, Tre timmars radiosänding, Freeloaders evening, ännu en besvikelse av skells krogliv.
Träffade några sköna hustlers och även några riktiga rötägg.
Insåg kallt att kroglivet i denna stad egentligen inte är min melodi.
Särskilt inte en viss sportbar som jag lovat mig själv att aldrig mera besöka.
Men under ett svagt ögonblick så lovade jag att jag skulle följa med.
Ännu en besvikelse så snart man klivit in över tröskeln på denna lokal.
Vandrade runt lite..Hälsade lite spontan för att sedan känna att lämna innan all heder var slut.
Besök på Max drivein för lite proviant innan jag och Mange blev avsläppta på Sörböle.
Några trevliga inslag gjorde det dock till en heltklart godkänd kväll.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0