Min lott eller bara ännu en hägring?


Jag glömde meddela att jag fann ovanstående när jag i min iver efter nedan nämda memoarer.
Är det så att detta är en dröm allt för sann eller kan verkligen flickan på bilden klara av det dekadens fyllda livet det innebär att vara flickvän eller tom fru åt en riktig douchebag som mig?
Den lovar ju med slogans som "Want a perfect life with a perfect Wife?"
Kan detta då på något sätt gå fel?
Att hon ser ut som valfri totalt begåvandebefriad svensk modebloggare kanske jag kan ha överseende med.
Detta eftersom den röda pilen berättar att hon både är Sexy, Funny och outgoing.
Att bakom henne också visar en lättklädd dam på affisch är ju också ett plus.
Innebär att hon inte har några problem med andra lättklädda damer.
Att affischen inte sitter vriden rätt ska man väl inte dömma henne för antar jag.
Men tror jag vid närmare eftertänke jag väljer en dam som kan kedjeröka med mig under fläkten, diskutera vilka könspunk/bajs punk grupper som verkligen var bäst under 90 talet samt riva av en casualdrink session mitt i veckan passar mig bättre.
Lika barn leka bäst kort och gott.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0