Mitt liv i klartext

En tanke som slog mig tidigare under kvällen.
Satt och lyssnade på några sköna toner av mina favorit orkestrar.
Då upptäckte jag mig tänka "Det hade suttit perfekt med en fylla för att förgylla denna känsla"
Vad är det med mig? Drack mig till nederlag undergårdags kvällen och här sitter jag med önska efter mer.
Kanske min lott i livet att vandra runt lite skönt salongsberusad och underhålla mina nära och kära med anekdoter.
Detta för att dricka lite för mycket..Hamna i någon form av bråk, skälla ut någon som verkligen inte förtjäna det
Köpa mat som jag inte uppskattar,Spy i en buske, Snåla en taxi av en god vän
och slockna i soffan hos en annan god vän.
Detta för att vakna upp till ett askgrått Skellhell.
Life on repeat.

Likt ovanstående patos har jag en för kärlek till låten Åka Bil - Inget mera ikväll.
En låt som skapar många känslor av en tid som jag helst vill glömma bort helt.
Trots detta så är detta en låt som hamnar ständigt i fönstret i min Ipod.
Kanske är det så att jag inte kan låta bli att lyssna på denna låt..Trots vad den skapar för monster.
Men kanske..bara kanske är det inte för sent att börja en förändring.
Dra ner på alkoholen, börja sköta om sin kropp och låta håret växa ut igen.
Ta tag i sitt liv och bli vuxen kort och gott.
Men som jag tidigare allt för många gånger sagt och skrivit här..Man kan nog inte lära gamla hundar sitta.
Så mycket lättare att fortsätta omogen och pubertal och skjuta över allt ansvar på någon annan.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0