Last Drinkshow..Ever?

Lördagens äventyr erbjöd ett sista försök att vara kulturella i vår miniserie drinkshow.
Nu är den serien avslutad och snart lagt bakom mina svettiga fötter.
Känslorna över detta var ungefär som när jag lämnade Anderstorp och Hemmansgatan bakom mig.

"Det har varit en underhållande och samtidigt en ständig kamp i motvind.
Skratten har avlöst ett tillstånd liggande i fosterställning, skakande bland tomma burkar av Sofiero runt mig.
Men nu går jag vidare mot andra större äventyr även om dessa färgat mitt sinne starkt.
Kanske återvänder jag till detta..Detta i något ränderna går aldrig ur tänkande.
Allt jag vet i nuläget är att jag kommer ta en paus från detta för att fundera ut något annat vackert.
Tack alla tappra själar som trodde på oss..Även när det blåste som värst"



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0