I rest my fucking case

I mitt förra inlägg klargjorde jag i det grövsta vad jag ansåg om hela mänskligheten.
Såhära bara några timmar senare dödade jag lite tid genom att planlöst surfa omkring.
Med finntroll i mina lurar hoppas jag på storverk..Men vad finner jag då?
Om inte en sak som först får ett leende att sprida sig över ansiktet samtidigt som magen drar ihop sig.
Ganska snart inser jag att detta är inte ett skämt utan någonting som verkligen existerar.
Det är detta jag talar om : http://www.24.se/ps2-barnskydd-p-9716.aspx

Vad har egentligen hänt med mänskligheten?
När började föräldrar vara så slapphänta och ryggradslösa så dom inte vågade säga till när playtime är över?
Nej..vi verkar behöva en produkt för att göra detta åt oss..För vi är totalt utan stake

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0