Tracklist

Sitter och knåpar ihop en Tracklist för mitt framträdande på årets upplaga av Balkongfestivalen.
Förra årets festival och framträdande slutade i total chaos och anarki.
Utan tracklist och utan någon aning om vilka låtar som spelats och skulle spelas.
Detta kommer troligen lösa sig denna gång.
Den tracklist jag sätter ihop kommer sprida kärlek bland årets besökare.
Kommer förhoppningsvis inte lämna någon utan någon form av känsloyttring.
Låtarna blir en hel drös med gamla klassiker som är att förvänta.
Men även några helt oväntade bitar som kommer skänka såväl skratt som underliga blickar.
Kort och gott ett minne för livet.
Kan du inte besöka tillställningen är det too bad.
Det kan vara så att tillställningen kommer dokumenteras i digitalt format och släppas på tuben senare.
Detta även om jag kommer troligen kommer vara hammerd as hell och sjunga hellre än bra.
Men vad ska man göra..Jag gillar att bjuda på mig själv.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0