Som bara jag är ibland

Förstår inte hur jag tänker ibland.
Oftast gäller detta så snart jag spolat i mig några starköl.
Vanliga människor släpper lös och blir lite mera frispråkiga.
Jag däremot tappar ofta totalt kontakten med hjärnbalken.
Gårdagens spenderades på en krog i Skellhell.
Ska inte köra någon form av namedropping eftersom det är dåligt tydligen.
Men kan ge er några ledtrådar så kanske ni som känner mig räkna ut det.
1.Krogen inriktar sig främst åt hormonstinna 18åringar i rutiga skjortor.
2.Vakterna på denna krog är ett gäng maktutövande idioter
3.Har tidigare i mitt liv lovat mig själv att aldrig någonsin mer besöka detta ruttna hak.
4.Det händer att dom visar sport just på denna krog.

Nog om det..Redan i dörren får man veta ungefär hur välkommen man är.
En ilsken vakt skriker åt en att man minsann ska pröjsa 30 spänn i garderoben.
När kommer in och möts av en annan av vakterna som blänger ilsket.
Man inser ganska snart att detta waterhole är sedan länge totalt uttorkat så man beslutar sig för att gå.
Där någongång hittar jag på den underhållande iden att göra ett litet sångnummer bakom en av vakterna.
Det självklara att sjunga några pricksäkra rader ur Magnus Uggla - IQ.
Tyvärr hör han inte detta..Detta resulterade dock i att jag slapp hamna i klorna på landsfiskalen.
Så slutet gott allting gott kanske trots allt.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0