Mulle om kampen om det allra senaste inom mobiltekniken.

Jag lyckades besegra dom onda krafterna som regerar hos Halebop.
Detta resulterade i att efter blod, svett och tårar fick jag äntligen mitt nya simkort.
Så nu går det åter få tag i mig på ett vettigt sätt.
Känner mig i vanlig ordning totalt handikappad när människor frågar vilken mobiltelefon jag har.
Har aldrig förstått värdet av att inneha det senaste mobiltekniken har att erbjuda.
Menar..Visst..Det är najs med en fin telefon som förutom ringa även kan ta kort och annat.
Men någon större nödvändighet känner jag inte att det är.
Då lägger jag hellre pengarna på en back öl på någon grässlätt.
Kanske är det för att jag är barn av nittiotal?
Därför har jag har jag ett säkrat svar när dessa saker kommer på tal.
Pricksäkert som en pensionär på rea på Åhlens svarar jag..Jag har en mobil man kan ringa med.
Ler lite nervöst medan jag dör lite inombords. Ett tecken att man är ett steg närmare graven.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0