Ett år äldre..Men knappast klokare

Jaha..Nu har almanackan ännu en gång nått fram till 29 mars.
Det resulterar att under en dag som är enbart min.
I tidigare år resulterade detta till enorm glädje och lycka.
Presenter och andra goda ting.
Men på senare år har glädjen ersatts med mer allvarliga ting.
Man måste styra upp saker man inte har någon ork med alls.
Funderade på ett tag på att köpa ett paket cigaretter och en sexa folköl.
Bosätta sig på balkongen och bara totalt skita fullständigt i födelsedagen.
Men både skola och andra ting satte käppar i detta hjulet.
Så får väl bli en traditionell födelsedag i vanlig ordning antar jag.
Dagens låt är utan större tvivel : David Bowie - Rock `n roll Suicide.
En låt för alla er drömmare som drömmer om större ting än ett söndersnöat Skellhell.
Tankar av sommar och en varm solstrand någonstans smäller minsann högre än detta.
Eftersom jag är awesome och gillar att bjuda på mig själv så.
What the hell..Kastar in en bild då livet var lättare och en radiostyrd Camaro Z-28
Smällde högre än happyhour på krogen.


Käftsmällar
Postat av: Emma

hihi vad söt du va och fortfarande lika söt:) grattis vännen:D:D

2010-03-29 @ 11:24:09
Postat av: buremorsan

GRATTIS

2010-03-29 @ 12:57:29

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0