Midsommar Madness

Har upptäckt ganska nyligt att midsommar närmar sig med stormsteg.
Första gången på jag vet inte hur länge har jag inte planerat denna alkoholens högtid.
Kommer besöka släkt och la familia för att inmunda någon form av grillad föda.
Efter det tänkte jag återvända till staden.
Men frågan är nu bara vars jag sedan ska.
Verkar nästan som att alla varit förutseende och redan planerat in sig på någon tillställning.
Blir det att ta påsarna med öl och sätta sig vid älven.
Dricka sig ner till larvstadiumet medan man sakta ser kvällen övergår till natt.
Detta till tonerna av valfri sång sjungen av Jeffrey Hyman.
Kanske är det straffet för att jag aldrig planerar längre än näsan räcker.
Men har du en plats för en lite för full, mestadels glad och allmänt dryg krigare.
Hör av er...You know the number.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0