Framtiden

Jag har sett framtiden.
Det senaste påfyndet som nått Sverige och Örebro.
Vad gör man en helg? Inte drar man runt och dricker öl på lokala kinakrogen iallafall.
Här är det Dataparty som gäller.
Hittade denna film..När den spelat klart satt jag mållös.
När första chocken lagt sig så kvarstod några frågor.

1.Var det överhuvudtaget några damer på denna tillställning?
2.Ungefär hur hög var oskuldskvoten på datapartyt?
3.Existerade inga förebilder på frisyrer 1993?
4.Vad gör Tony "Toxic" Pettersson och Danjel "Amadeus" Nyberg idag?
Och var det ett uppsving hos damerna efter tv debuten?


Frågor som jag troligen aldrig kommer få veta svaret på..Men nu har jag en fråga till er.
Vilket dataparty kommer du besöka i helgen?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0