Ett nederlag och en ide rikare.

Nu är jag just hemkommen från vad som kan kanske räknas som den mest värdelösa upplevelsen i mitt liv.
Detta med ganska stora mått mätta eftersom jag genom mina dagar gjort dåliga val och värdelösa tillställningar.
Hur skall jag enklast förklara Täfteå Festivalen.
Om man tar Augustibuller
Sedan tar bort punkarna och ersätter dom med ett gäng tonårsstinna ungdommar med epa trakorer.
Någon form av trästocks fast i mindre skala och totalt värdelöst upplägg.
Ljudteknikern var inte av denna värld..Verkade inte rattat mycket i sina dagar.
Men eftersom De Lyckliga Kompisarna levererade som vanligt fanns det inte mycket att klaga på.
Fick även goda uppslag på en ny låt till Mullster and the Kangelbär.
Ska börja fila på vårat framträdande på Balkongfestivalen.
Allt jag vet i nuläget är att jag ska ut på balkongen.
Röka en cigarett och försöka radera ut Täftefestivalen ur mitt minne.
Så länge dom inte tar dit någonting spektakulärt nästa år så kommer jag inte sätta min fot där någonting mera.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0