Whats up with the beard?

Nu för tiden är det modernt att vid ett överhypat event spara ut lite behåring i ansiktet.
Det kan vara allt från slutspels skägg till en mustage mot prostatacancer.
Jag har dock under senaste veckorna helt sonika låtit bli att raka mitt ansikte.
Detta har väl någon grund i min envisa och tonårsupproriska uppenbarelse.
Men sedan blev det för att kunna stoltsera med en fin mustage till Balkongfestivalen 2010.
Lät dock bli att raka bort den så den fick hänga med ett tag till.
Nu har jag dock bestämt att detta är någon form av nedräkning till semester skägg.
Så jag lovar dyrt och heligt att så snart jag kommit hem under fredagen.
Insett att man faktiskt har två veckor framför sig av pure ledighet samt öppnat den första ölen.
Då ska behåringen bort och jag skall återgå till att se ut som en människa.
Har tyvärr inte möjlighet att fotografera de ogräset som växer i mitt ansikte.
Men lovar att jag ser ut som jag är en av herrarna som gärna sitter i parken och klämmer kalla hela dagen.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0